۱۴۰۱ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

آی ایرانیان، آی هموطنانم، شرایط اضطراری در ایران این هشدار را طلب می کند


آی ایرانیان، آی هموطنانم،


شرایط اضطراری در ایران این هشدار را طلب می کند.


با هر مذهب و مرام و عقیده ای هستید، هر نوع نگرشی را دنبال می کنید، بدانید و بدانیم که یکبار دیگر ایران در چهار راه حوادثی بس خطیر قرار گرفته است.


یکبار دیگر سایه شوم جنگ در وجوه داخلی و خارجی آن ایران را تهدید می کند.


یکبار دیگر موقعیت پناه بردن محمد علیشاه قاجار به سفارت روس و این بار با رهبر جمهوری اسلامی آقای علی خامنه ای در حال تکرار است.


در این مورد خاص این هشدار نیاز پیدا می کند که تفاوت ندارد شما هموطن من با چه تفکر و عقیده و دین و مذهبی هستید و طرفدار کدام شیوه حکومتی، امروز با بیانیه و همدردی و در مقابل دوربین نشستن و در جهت فکری رسانه ها نشستن و برای پیشبرد هدف های آنان سَر خَم کردن که باز هم مورد دعوت قرار بگیرید هیچ دردی را برای مردم ایران دوا نخواهد کرد.


باید بدانید و بدانیم رژیم فاسد جمهوری اسلامی و عوامل داخلی و خارجیش از هیچ ترفندی برای باقی ماندن حکومت شان کوتاهی نخواهند کرد، از استفاده از رسانه های داخلی و خارجی تا دیگر رسانه های مجازی که امروز و به عنوان مثال - کلاب هاس - که گفته می شود تعدادی با حقوق های تا چند هزار دلار در ماه و با چهره ای حق به جانب به شما و با شما همدردی می کنند که مبادا به دنبال براندازی و سرنگونی باشید که ایران سوریه می شود و …، 


اگر آن روزها در صد سال پیش تاکنون استعمار خارجی و از سوی عواملش مانند رسانه ها و سفارت ها و خود فروختگان وطنی این استعمار را برای ما رقم می زدند، امروز و در قرن بیست و یکم و در پهنای گسترده اینترنت، عوامل همان استعمار و با تغییراتی در قالب رسانه های پُر قدرت مانند بی بی سی، من و تو و ایران اینترنشنال همان وظیفه را بر عهده دارند و هر روز به رنگی بُت عیار در آید.


هموطنان عزیز و گرانقدرم و خاصه آنهایی که دل نگرانی هایتان برای امروز و فردای ایران و بچه های ایران بیشتر است بدانیم که فاجعه امروز و آینده را باید عمیق تر و گسترده تر نگاه کرد، ناگزیر باید به فکر نشست، به هر آنچه اعتقاد دارید اگر به مردم ایران و به آینده کشورمان نگاه می کنید و می کنیم با وابستگی و مطرح شدن رسانه ای و پول هایی کم و زیاد ممکن است امروز تان بگذرد ولی باید بدانید و بدانیم فردا تمامی ما باید پاسخگو باشیم.


زمان آن رسیده است که همه ما بتوانیم با مسئولیت های خودمان هر چه بیشتر آشنا شویم و بدانیم که هر قدمی که بر می داریم باید عواقبش را در نظر بگیریم.


یادمان باشد که ایران فرزندانش را صدا کرده است.