۱۴۰۱ مهر ۵, سه‌شنبه

اگر زن در جامعه امنیت نداشته باشد جامعه نا امن است


مهسا-ژینا دختر کردستان، دختر ایران اگر در مملکت خودش غُربت زده بود امروز در جهان به یک شخصیت بین المللی با نام آزادی بدل شده است. امروز شعار «زن زندگی - آزادی » می رود که پاسخگوی تمامی خواست ها و حقوق از دست شده در چهار دهه گذشته باشد.

جمهوری اسلامی شکست بزرگتری را نیز متحمل گشته است چرا که چهار دهه تمامی تلاشش بر این بود که ایرانیان نقاط مختلف ایران را دشمن یکدیگر کند، امروز تمامی خواست ها در جهت سرنگونی جمهوری اسلامی و نزدیک تر شدن ایرانیان به هم معنا پیدا کرده است[1]. ۱- توجه شما را به دیدگاه آقای عمر ایلخانی زاده، دبیرکل کوموله زحمتکشان کردستان جلب می کنم

اگر چه امروز زنان پرچم مبارزه را برای سرنگونی جمهوری اسلامی را به دوش می کِشند ولی اعتراض کنندگان تنها زنان نیستند و تمامی اقشار، گروهها و طبقات اجتماعی برای سرنگونی جمهوری اسلامی با هم درآمیخته اند.

 تداوم مبارزه، انسجام ما را بیشتر و فروریزی حکومتیان و خاصه بسیجی ها و پاسداران و …، را بیشتر کرده است تا بجایی که مجبور خواهند شد گذشته از مقامات سطح پایین برای هر یک نفر بسیجی هم محافظ بگذارند!

 من به تلاش بی وقفه تمامی هموطنانم و خاصه زنان هموطنم باور دارم ولی در پس تمامی موفقیت ها در سرنگونی این حکومتِ وحشت و دشمنِ ایران ما، یادآوری میکنم که بیشتر از همیشه به اتاق فکری نیازمندیم تا فارغ از ایدئولوژی و تفکرات متعدد و متفاوت به امروز و برنامه ریزی برای فردای سالم بچه هایمان هر چه بیشتر تلاش کنیم.

 با نگرانی های بسیار، امید به سرنگونی هر آنچه زودتر این رژیم و توشه و دست آوردی برای امروز و فردای ایران دارم.

 «اگر همه یکی نشیم           یکی یکی تموم میشیم»

 شعاری معنا دار که تضمین کننده امروز و فردای ایران است.



[1] عمر ایلخانی زاده - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

«گسترش همزمان اعتراضات از کردستان بە همە ایران، بیانگر همبستگی عمیق مردم ایران و پتانسیل رشد یافتە مبارزات مردم بر علیە جمهوری اسلامی است. این گستردگی وسیع و  همسانی خواستها و یکپارچگی و پیوند مبارزاتی کنونی با هر دورەای متفاوت است. شهریور ١٤٠١ اعتلای نوین جنبش مردمی در ایران است. مهمترین وظیفە حفظ یکپارچگی و همسانی خواستهاست بە صورتی کە همگان خود را در آنها ببینند.»