۱۴۰۱ بهمن ۱۱, سه‌شنبه

کنفرانس بزرگ و ملی خائنین به کشور


  

( متن کامل این مقاله در چند ساعت آینده منتشر خواهد شد)


هر آنکس که وکالت نمی دهد:


  • جمهوریخواه و خائن است و وطن فروش و شارلاتان و…، ولی عجله داشتند و فراموش کرده اند که شاهزاده رضا پهلوی در اسفند ۱۳۹۹ اعلام کردند که نظام جمهوری را بر نظام سلطنت موروثی ترجیح می دهند

  • مصدقی و یا طرفدار بختیار است که آنها ژنِ خیانت دارند.

  • چپ و مارکسیست است که نمایندگان حقارت ملی و موش های صحرائی و …، و همان هائی هستند که سینما رکس آبادان و چند سینمای دیگر را آتش زدند.

  • اپوزیسیون در هر نَحله و تفکرش در زُمره اراذل و اوباش و به دنبال نگه داشتن جمهوری اسلامی و خامنه ای هستند.

  • ۵۷ ی ها که دیگر رکورد شکستند، پیرمردهای غُرغُرو، کچل، شارلاتان از طایفه یاجوج و معجوج و بیمارانی که نمی خواهند ایران، ایران شود.

  • تجزیه طلب است حتا اگر بلوچ بگوید «ایران خیالت راحت، بلوچستانِ با غیرت پُشتت را خال نخواهد کرد».

  • یا کُرد بگوید «از زاهدان تا کردستان جانم فدای ایران».

  • مهمتر آنکه فراموش کردند که مهسا - ژینا - نخست دختر کردستان، سپس دختر ایران و در نهایت دختر جهان شد و آغازگر این جنبش منتهی به انقلاب بود.


نکات بالا گوشه ای از ادبیاتی است که تمامی شخصیت ها، سازمان ها، احزاب و کسانی را در بَر می گیرد که یا وکالت نداده اند و یا برای وکالت دادن سوال داشته و دارند.


بنا به گفته موافقین، تمامی وکالت نداده ها نیم درصد هم نیستند و کسانی که وکالت داده اند ۹۹.۵ درصد هستند و بطور قطع اگر وکالت داده ها در قدرت بودند می گفتند این خائنین کمتر از نیم درصدی «پاسپورت» بگیرند و بروند.


نتیجه چه شد؟ بُرد قطعی جمهوری اسلامی در این مرحله حساس.  ولی غافل از اینکه زنان و جوانان و مردم ایران با شعار و خواست «زن، زندگی آزادی» عزم خود را برای سرنگونی و از میان برداشتن تمامیت، کُلیت و موجودیت این رژیم جزم کرده اند و پیروزی و پس گرفتن ایران هدف اصلی آنان است.


باورم بر اینست که پادشاهی خواهان و سلطنت طلبان واقعی که من آنها را از گروه های هتاک جدا می دانم و بمانند همیشه برای آنها که دارای پرنسیپ و اصالت خاصی هستند احترام بسیار قائل هستم و مطمئن هستم که آنها با خواندن نوشتار بالا پُشتشان خواهد لرزید.


ولی آیا برای شمای خواننده روشن شده است که شرکت کنندگان کنفرانس خائنین به کشور چه کسانی خواهند بود ؟


یادمان باشد که ایران فرزندانش را صدا کرده است.


#زن_زندگی_آزادی

#مهسا_امینی

#ایران