۱۴۰۱ اسفند ۹, سه‌شنبه

شورش گرسنگان


 شورش گرسنگان ناگزیر است،


حکومت ناتوان و محکوم به سرنگونیِ جمهوری اسلامی هیچ گونه چشم اندازی برای خودش ندارد، 


توان پاسخگویی در رابطه با مسائل اقتصادی و فقر و گرسنگی و بیکاری و …، را ندارد،


 توان کنترل نرخ ارز را ندارد و با تمام بانک ها و شرکت هایی که در خارج از ایران در عراق و دیگر مناطق ایجاد کرده است امروز ناتوان تر از همیشه هر لحظه شاهد افزایش قیمت دلار که می رود به رقم صد هزار تومان برسد و حتی این توان را هم ندارد که دست غارتگرانِ خودی را که بیشترین امکان را برای خروج ارز دارند را نیز بگیرند چرا که نزدیکان بیشتر از مردم عادی، آگاه به فروپاشی حکومت شده اند دست به سرکوبِ بیشتر و جنایتِ بیشتر شده اند. 


از سویی اعدام های اعلام شده و اعلام نشده، ناپدید کردن بچه ها و جوانان و از سویی دیگر مسموم کردن دختران و بچه های مدرسه ای را برای ایجاد جو وحشت ایجاد کرده اند. غافل از اینکه هیچکدام از این نمایش ها نخواهد توانست کوچکترین تغییری در خواست مردم که همان سرنگونی تمامیت، کُلیت و موجودیت این رژیم است ایجاد کند.


مردم تصمیم خود را گرفته اند که این حقارت و بی هویتی را در ایران و در صحنه بین المللی از سَر بردارند.


بی شماری با همان شیوه و گرامیداشت «زن، زندگی آزادی» راه را ادامه می دهند و بی شمارانی به شورش گرسنگانی خواهند پیوست که بسرعت در حال شکل گرفتن است و مشخص است که چه عواقبی را در قبال کاخ های افسانه ای و اتومبیل های میلیاردی شان و صاحبانشان خواهد داشت.


پاسداران ایران، از همین امروز آگاه و هوشیار باشید. 


آنهایی که در غارت و تجاوز و ثروت های افسانه ای سَردمداران و فرماندهان خود شریک نیستید و سهمی در آن ندارید، و شمایی  که در زمان فرار آنها از کشور در این سرزمین باقی خواهید ماند، بدانید و آگاه باشید که شما از مردم،  و میتوانید با مردم باقی بمانید.


شما می توانید راهِ با مردم بودن و پشتیبانِ مردم را انتخاب کنید و به وظیفه و مسئولیت واقعی خود عمل کنید که من باور دارم چنین خواهید کرد.


من به شایستگی و لیاقت زنان ایران، بچه ها و جوانانمان باور دارم. 


امیدوارم «زن، زندگی آزادی» تصویر واقعی و آینده ایران باشد.


ایران فرزندانش را صدا کرده است، پاسخگویش باشیم.



*لینک به نامه سرگشاده پاسداران ایران روی سخنم با شماست نوشته شده در ۲۴ بهمن ۱۳۸۹

https://hosseinladjevardi.blogspot.com/2011/02/blog-post.html





http://iranefardalive.com/Archive/104225
https://youtu.be/CDh53nHygEs