۱۴۰۲ اسفند ۱, سه‌شنبه

امروز و فردای ایران : خداحافظی با تلویزیون ایران فردا



خداحافظی با تلویزیون ایران فردا


پس از گذرِ چند سال و 449 برنامه تلویزیونی ایران فردا، امروز و با سپاسگزاری از کارکنان، مدیر تلویزیون جناب آقای دکترعلیرضا نوری زاده و خاصه علی آقا کارگردان فنی که کاردانی و لطف و مُحبتش را فراموش نمی کنم کناره گیری و خداحافظی کردم.


بازهم با سپاسگزاری از تلویزیون ایران فردا اعلام نمایم که من هیچگونه ارتباط مالی نه با تلویزیون ایران فردا و نه با هیچ رسانه دیگری نداشته و ندارم.


کارنامه و دست آورد خودم را در درازنای این سالها که بالغ بر 3 کلاسور شامل دست نوشته هایم برای هر یک از برنامه های 13و 14 دقیقه ای هر برنامه بوده است را در دو و یا سه جلد کتاب به چاپ خواهم رساند، البته شرط اصلی آن امکانات مالی است.


لازم به یادآوری می دانم که در طول این 449 برنامه، برای من آزادی کامل در جهت انتخاب موضوع و بیان وجود داشته و کوچکترین دخالت واظهار نظری جز احترام وجود نداشته است که در این زمینه هم احترام و سپاس ویژه ازآقای دکتر علیرضا نوری زاده را دارم.


در خاتمه از شما که در این سالها با تحمل و بزرگواری به حرفهای من گوش داده اید سپاسگزاری میکنم. 


به امید دیدار نزدیک در ایرانی برابر و آزاد